English EN Deutsch DE Magyar HU Română RO Slovenčina SK
English EN Deutsch DE Magyar HU Română RO Slovenčina SK
PROJEKTSZABÁLYZAT

Az alábbi projektszabályzat az óradíjas, valamint havidíjas tartalomkezelési és rendszergazdai szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételek. Óradíjas és/vagy havidíjas tartalomkezelési szolgáltatás megrendelése esetén az alábbi szerződési feltételek lépnek hatályba.

Az óradíjas és/vagy havidíjas tartalomkezelési és rendszergazdai szolgáltatás Boskovits Richárd egyéni vállalkozó (továbbiakban szolgáltató) és a szolgáltatsát megrendelő személy vagy cég (továbbiakban megrendelő) közt lép életbe a megrendelés napján.

1. Díjszabás és fizetés

1.1 A megrendelt havidíjas tartalomkezelési és rendszergazdai szolgáltatás (továbbiakban havidíjas szolgáltatás) díjszabása egyedi, projekt típusától és az elvégzendő feladat bonyolúltságától függően módosulhat. A felek egyedi megegyezés alapján kötnek szerződést, mely esetén az alábbi projektszabályzat teljes tartalma lép életbe. Az Óradíjas tartalomkezelési és rendszergazdai szolgáltatás (továbbiakban óradíjas szolgáltatás)  alap óradíja hétköznap 3900Ft/óra, hétvégén 7000Ft/óra, mely esetén minden megkezdett óra egészben fizetendő. Szolgáltató az alap óradíjnál kevesebbet nem számlázhat. Havidíjas szolgáltatás esetén a teljes hónap előre fizetendő.

1.2 Havidíjas szolgáltatás esetén a szerződés határozott időre, minimum 6 hónapra jön létre, mely idő előtti megszűnése esetén a megrendelő a fennmaradó hónapok díjának 50%-át kötbérként köteles szolgáltató felé megfizetni. Amennyiben megrendelő a havidíjas szolgáltatás lemondását nem jelzi az utolsó hónap folyamán, a megbízás lejárta előtt úgy az automatikusan megújul.

1.3. A havidíjas szolgáltatás díjának számlázására minden hónap 1. napján kerül sor 8 napos fizetési határidővel függetlenül attól megrendelő a megrendelést mikor adta le a szolgáltató felé – kivéve az első havidíj, mely arányosan kerül kiszámlázásra a megrendelés napján.

1.4. Megrendelő a szolgáltatás díját banki átutalással vagy online, a PayPal rendszerén keresztül történő bankkártyás fizetéssel fizeti meg.

1.5. Késedelmes fizetés esetén szolgáltató 25% (huszonöt százalék) késedelmi díjat jogosult felszámolni, melynek fizetési határideje 3 nap. Amennyiben megrendelő a szolgáltatás díját, valamint a késedelmi díjat nem fizeti meg a számlán szereplő határidőn belül úgy a szerződés azonnali felmondásra kerül és szolgáltató a továbbiakban nem köteles semmilyen szolgáltatást nyújtani megrendelő részére. A szolgáltatás és késedelmi díj meg nem fizetése esetén szolgáltató fizetési meghagyási eljárást kezdeményez megrendelővel szemben és jogosult kiszámlázni az 1.2 pontban említett kötbér összegét is megrendelő részére.

1.6. havidíjas és/vagy óradíjas tartalomkezelési szolgáltatást szolgáltató csak a saját maga kezelt és üzemeltetett szervereken elhelyezett oldalakon végez. Más tárhelyszolgáltatónál elhelyezett weboldalak kezelését nem vállalja.

2. TARTALOMKEZELÉSI szolgáltatásba BELETARTOZÓ feladatok

2.1 Szolgáltatás keretében az alábbi feladatokat végzi el a szolgáltató:

  • WordPress alapú honlap bővítményeinek frissítése, cseréje, beállítása
  • WordPress alapú honlap sablonjainak frissítése, cseréje, javítása
  • WordPress CMS motor frissítése
  • WordPress alapú honlap biztonsági mentésből történő helyreállítása
  • Új menüpont létrehozása WordPress alapú honlapon, tartalmának feltöltése
  • WordPress alapú webáruház termékeinek frissítése XML / CSV terméklista használatával
  • WordPress alapú webáruház aloldalainak, menüpontjainak szerkesztése, módosítása
  • WordPress alapú honlap médiatartalmainak frissítése
  • WordPress alapú honlap és/vagy webáruház design frissítése, módosítása
  • Tárhely karbantartása, biztonsági mentés kezelése
  • PHP verzió frissítése
  • Honlap áthelyezése új tárhelyre
  • Másodlagos, harmadlagos stb domain regisztrációja
  • Szerver felügyelete, hiba elhárítása

2.2 Szolgáltatás keretében az alábbi feladatokat NEM végzi el a szolgáltató:

  • WordPress alapú webáruház termékeinek manuális (egyesével történő) frissítése, szerkesztése
  • WordPress alapú honlap és/vagy webáruház teljes átépítése
  • Jogvédett, szellemi tulajdont képező tartalom feltöltése
  • Termékfotó készítése, szerkesztése
  • Google / Facebook hirdetéskezelés
  • SEO keresőoptimalizálás
  • Marketinganyagok, hirdetéstartalmak készítése
  • Általános szerződési feltételek, adatkezelési tájékoztató, süti nyilatkozat valamint egyéb, a honlap / webáruház működéséhez elengedhetetlen dokumentációk szerkesztése, megírása.
3. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

3.1. Szolgáltató nem vállal felelősséget a honlap működéséért amennyiben megrendelő hibát generál a honlapon, mely akadályozza annak megjelenését, zavartalan működését.

3.2. Szolgáltató nem vállal felelősséget amennyiben megrendelő ingyenes, származásilag be nem határolható bővítmény telepítését kéri még abban az esetben sem ha a bővítmény végzetes hibát generál.

3.3. Szolgáltató nem vállal felelősséget a hhonlap tartalmáért, a feltöltött szöveges és média tartalmakért.

3.4. Szolgáltató Nem tehető felelőssé a honlap időszakos leállásáért, betöltésének lassulásáért amennyiben az harmadik fél hibájából eredően történik.

3.5. Szolgáltató nem vállal felelősséget a feltelepített bővítmények működéséért mivel ezek harmadik féltől származó szoftverek, időnként frissülnek, frissítéseik pedig működésben zavart okozó hibákat tartalmazhatnak, esetenként adatvesztés is fennállhat.

3.6. Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerverteremben fellépő hibákért mivel szolgáltató csak viszonteladói szerepet tölt be és nincs rálátása, sem hozzáférése fizikailag a szerverteremben elhelyezett szerverszámítógépekhez.

3.7. Szolgáltató nem vállal felelősséget és nem köteles a megbízást elvállalni amennyiben megrendelő harmadik féltől származó tárhelyen / szerveren üzemelteti honlapját. Szolgáltató csak a saját általa üzemeltetett és bérbeadott tárhelyszolgáltatás keretein belül vállal havidíjas vagy óradíjas szolgáltatásokat.

4. Megrendelő kötelességei

4.1. Megrendelő köteles minden szükséges adatot, információt szolgáltató részére biztosítani a munka maradéktalan elvégzéséhez. Ebbe beletartoznak webáruház termékfeltöltés és/vagy frissítés esetén szükséges CSV/XML terméklisták is. Amennyiben ezt megrendelő nem biztosítja szolgáltató részére úgy a feladat elvégzése nem teljesíthető.

4.2. Megrendelő köteles a szolgáltató díját időben megfizetni, ellenkező esetben szolgáltató az 1.5. pontban említett módon jár el.

4.3. Megrendelő köteles lemondási igényét időben jelezni szolgáltató felé, ellenkező esetben szolgáltató az 1.2. pontban említett módon jár el.

4.4. Megrendelő köteles elfogadni ha szolgáltató jogsértés gyanúja, ésszerűség határain túllépve vagy egyéb, szolgáltató kárát képező okok miatt elutasítja a módosítási, fejlesztési kérést. Ha megrendelő a fenti okok fennállása esetén is eltökélten erölteti az adott feladat elvégzését úgy szolgáltató azonnali hatállyal egyoldalúan felmondhatja a szerződést.

4.5. Megrendelő nem kérhet szolgáltatótól harmadik fél kárát okozó tartalommódosításokat, tartalomszerkesztéseket – kiemelten abban az esetben ha ebből szolgáltatónak is kára származhat.

4.6. Megrendelő elfogadja, hogy szolgáltató nem köteles programozási feladatok elvégésére, így a nem WordPress alapú honlapok kezelését, szerkesztését és felügyeletét szolgáltató elutasíthatja.

4.7. Megrendelő elfogadja a tényt, hogy ha egy feladat elvégzéséhez szoftver vásárlásra van szükség úgy megrendelő köteles annak teljes ellenértékét szolgáltató részére megfizetni – kivéve abban az esetben ha szolgáltató másképp nem rendelkezik.

5. Projektszabályzat módosításának joga

5.1. Szolgáltató előzetes értesítés nélkül bármikor módosíthatja jelen Projektszabályzat tartalmát, melyet megrendelő részére módosítást követően küld el e-mail formájában.

5.2. Amennyiben megrendelő a módosíott Projektszabályzattal nem ért egyet úgy megrendelő azonnali hatállyal felmondhatja szerződését, mely esetben a fent említett szankciók nem érvényesíthetők vele szemben.

5.3. Megrendelő által felbontott szerződés esetén szolgáltató új megbízást nem köteles elfogadni a már felbontásra került megállapodást követően.

Honlapunk a felhasználói élmények javítása és a zavartalan működés érdekében sütiket használ. További információt az adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Kérj ingyenes visszahívást és tedd fel kérdéseidet szóban, hogy a lehető leg pontosabb ajánlatot tudjuk számodra adni a legrövidebb idő alatt.

Gyors segítségre van szükséged?

Az alábbi gomb megnyomásával azonnali hívást kezdeményezhetsz és azonnal választ kaphatsz kérdéseidre.
AJÁNLATKÉRÉS

Tegyük együtt sikeressé vállalkozásodat!

Kérd ingyenes konzultációnkat, hogy segíteni tudjunk neked!